Vilniaus duona
Tradicijos ir kokybės lydere tampanti skaitmeninė patirtis
Projekto esmė:
Atnaujinome vienos seniausių maisto pramonės įmonių Lietuvoje – „Vilniaus duonos“ – svetainę, sukurdami modernų ir aiškų būdą pristatyti prekės ženklo istoriją, vertybes ir gaminių įvairovę.
Iššūkis:
„Vilniaus duona“ – prekės ženklas, turintis daugiau nei 140 metų istoriją, tačiau senasis tinklalapis nebeatspindėjo nei masto, nei modernumo. Reikėjo sukurti struktūrą, kuri perteiktų gamybos kokybę, ilgametę patirtį ir inovatyvų požiūrį.
Sprendimas:
Sukūrėme švarų, minimalistinį dizainą, leidžiantį atsiskleisti turiniui – nuo istorijos iki gaminių linijų. Išgryninome naršymo patirtį, optimizavome turinio pateikimą, pritaikėme svetainę visiems ekranams ir integravome daugiakalbystę.
Rezultatai:
- Sustiprintas „Vilniaus duonos“ prekės ženklo įvaizdis internete
- Padidintas lankytojų įsitraukimas ir produktų puslapių peržiūros
- Patogesnis turinio valdymas vidinei komandai
Technologijos:
WordPress custom theme, ACF, SCSS, MariaDB, ES6, PHP