Kalnapilis
Istorinio prekės ženklo atgimimas skaitmeninėje erdvėje
Projekto esmė:
Atnaujinome vieno seniausių ir žinomiausių Lietuvos alaus prekės ženklų – „Kalnapilis“ – interneto svetainę. Sukūrėme modernų, istoriją ir tradicijas atspindintį dizainą, kuris jungia 120 metų patirtį su šiuolaikiniu skaitmeniniu įvaizdžiu.
Iššūkis:
„Kalnapilis“ siekė perteikti savo paveldą ir inovacijas naujai auditorijai. Senoji svetainė nebeatspindėjo prekės ženklo modernumo, o informacijos architektūra buvo pasenusi ir nepritaikyta mobiliems įrenginiams.
Sprendimas:
Sukūrėme istorijos liniją, jungiančią praeitį su dabartimi, vizualiai išryškinome svarbiausius etapus nuo 1902 iki šių dienų. Svetainėje integravome modernų produktų katalogą, tvarumo iniciatyvų skiltį, naujienas ir karjeros puslapį. Dizainas paremtas švariu, autentišku stiliumi, išlaikančiu prekės ženklo spalvų ir vertybių balansą.
Rezultatai:
- Atnaujintas „Kalnapilio“ prekės ženklo įvaizdis internete
- Padidintas vartotojų įsitraukimas ir praleidžiamas laikas svetainėje
- Aiškesnis produktų ir istorijos pristatymas tiek vietinei, tiek tarptautinei auditorijai
Technologijos:
OctoberCMS, Laravel, SCSS, ES6, MariaDB, PHP