Socialinių tinklų įtaka internetinėms svetainėms. Ką svarbu suprasti?

UAB INATO
UAB INATO

Publikuota: birželis 30, 2022 | 15:12

Prekių ženklo žinomumas – vienas svarbiausių kompanijos veiklos sėkmę apibūdinančių rodiklių. Yra labai įvairių būdų tokiam žinomumui užtikrinti, tad labai svarbu išsikelti tikslus, susikurti komunikacijos planą ir, žinoma, strategiją, padedančią pasiekti kuo daugiau žmonių. Dažnai pravartu kiek iš kitos pusės pažvelgti į prekės ženklo žinomumą ir atsižvelgti į svarbius aspektus, kuriuos neretai kompanijos apleidžia. Vienas jų – internetinė svetainė.

Socialiniai tinklai laikomi pagrindiniu komunikacijos šaltiniu – tuo įsitikinę daugelis ir tai yra tiesa, tačiau nereikėtų pamiršti, kad internetinis puslapis – verslo vizitinė kortelė. Tai yra misijos, vizijos, sėkmės istorijų, paslaugų, patirties bei įžvalgų kombinacija, kuri turėtų būti aiški, pritraukianti ir aktuali. Internetinė svetainė suteikia patikimą informaciją potencialiems klientams, padeda pamatyti jūsų verslo išskirtinumą, palyginti su konkurentais, ir padidina tikimybę būti aiškiau atpažįstamiems.

Visgi, kodėl kompanijos dažnai keičia socialinių tinklų marketingo strategijas, norėdami keistis, tobulėti, išsiskirti, tačiau vieną kartą sukūrę internetinę svetainę yra įsitikinę, jog sunkiausi jos kūrimo darbai jau praeity? Siekiame pakeisti daugelio nuomonę ir įrodyti, jog reguliarus svetainės atnaujinimas yra būtinas. Nes iš tiesų, interneto svetainė atspindi jūsų komunikaciją, įsitraukimą, pareigingumą ir daug daugiau. Pridėkite klientų naujus atsiliepimus, pateikite informaciją apie kompanijos laimėjimus, naujus rezultatus bei įžvalgas. Juk pagrindinis internetinės svetainės tikslas – papasakoti kuo daugiau apie jus ir jūsų verslą.

Pasak SWEOR, žiniatinklio srauto palaikymo, įmonės apklausos, 38% žmonių nustos naudotis svetaine, jei turinys ar išdėstymas bus nepatrauklūs. Klientams rūpi pateiktis, nes tai formuoja nuomonę apie įmonę, jos stilių, darbų kokybę. Svetainės turinys turi būti patogus, aiškus, tačiau kažkuo pritraukiantis ir priverčiantis klientą pasilikti kiek ilgiau. Šiam rezultatui pasiekti – būtina reguliariai atnaujinti darbų, pasiekimų skiltį, dalintis įžvalgomis apie supančią aplinką ir jos įtaką jūsų verslui. 

Nelikite abejingi pokyčiams, nes jie yra svarbi augimo dalis.

Sutinku
Uždaryti